what a girl wants, what a girl needs

produkterna jag fick från Grazette :)
1. ansiktskräm
2. hårspray medel stadga från serien crush
3. värmeskydd från serien XL
4. handcreme från serien XL

mina favorit hårsprayer!
1. hård spray från Lanza, en spray som funkar utmärkt till allt - samma gäller
2. hård spray från bigsexyhair! dessa två sprayer är de som jag alltid förlitar mig på gör sitt jobb. de håller frisyren på plats, kletar inte, lämnar ej ifrån sig vita mjäll liknande partiklar i håret, lagom lätt att borsta ut + att de luktar gott också :) sprayya över frisyren och den sitter där den ska!

1. smoothie från Clue
2. sheen cream från Clue
detta är mina två babys ♥ jag älskar dom djupt hahaha! smoothien är ett värmeskydd som jag brukar blanda lika delar med sheen cream som fungerar som silikondroppar fast mer skonsamt för håret. då det är naturliga ingredienser i dessa produkter innebär det att det inte är några konstgjorda ämnen i. man tar alltså den dos man känner sig i behov av och fördelar i fuktigt igenomkammat hår för att skydda det mot värme från fön & plattång osv. underbara produkter! lovely lovely!

1. ett fiberwax från Grazette
2. en lera från Clue
dessa två produkter rekommenderar jag för den korthåriga. fibervaxet fungerar kanon på långt hår också, men om jag får säga av egen erfarenhet tycker jag håret blir rätt så kletigt när det kommer ut på längderna.. men kanongrymma produkter som min hamster åker på då jag vill få han att ligga ner ordentligt :) grymma produkter - verkligen!



peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0