update i all kaos

i vanlig ordning, ursäkta lame ass update! haha men denna veckan är som den är - hetsig, stressig o fullspäckad - men visst älskar vi de :D

dock läääängtar jag till helgen! då tjänar jag lite pengar, hänger med underbara människor, dricker vin, dansar ute på klubbeeeeeen o massa annat roligt haha. näe nu har jag inte tid att blogga mer, måste iväg! men senare ikväll lovar jag att göra ett inlägg om nåt som alla måste få info om och alla bör infinna på den platsen vid den tidpunkten om man säger så :)

näe, off i go! klippningar till höger o vänster - LOVELY!


fina Caroline efter att jag färgat henne från blondie :)

fina Ilda efter jag färgat henne till en härligt graphit blå! LOVE IT!!!




peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0