step by step - nkotb

underbara låt! ♥ ungen är ju bara sötast ever!

*

tänkte ge er lite bilder från nyår, några från middagen och några som vi tog hos Emmi :) ville även passa på att säga att jag pluggat i 3,5 timmar nu! den ni, haha en helt vanlig söndag bara sådär!? 2011 har redan börjat påverka mig, love it!


nyfixad inför nyårskvällen! yes, jag kände mig snygg som fan va därför tvungen att fota mig själv

ett öga med ett stycke ögonfrans ahah vingar? jaaa.

myself, Nea & Emmi ♥

Anna, Pappa & Mamma ♥

smarrigaste förrätten ever!

underbara Irene & Jonas :)

nåt är fel på nånting haha så kan ej lägga upp fler bilder nu.. update kommer senare!




peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0