sheknowmetreatherbetterthanherman, butsheworriesboutthemillions

är det nåt jag verkligen ÄLSKAR så är det min sax & musik! ingenting i världen kan verkligen stoppa eller tynga ner den glädjen ja känner nu - den är helt obeskrivlig! ♥ såhär lycklig & kärleksfull & sprudlande glad har jag nog inte varit på länge :D det känns helt fantastiskt!!!

igår kväll hade vi lite partey hos Nat :D det spårade ur totalt! hahaha men så kan det ju gå när ett x antal frisörbrudar släpper loss fullständigt :D♥ dock dog min kamera hemma hos Josy när ja fixade iordning hennes hår för kvällen så bilderna som togs under kväll får komma upp under ett senare tillfälle :) här kommer några på Josy iaf, haha omg som vi skratta medans vi fixade o donade hahaha min underbara tjej - som ja kommer sakna dig! ♥


kappa är viktigt att ha när vi ska klippa, så Josy gjorde en egen :D hahahaha love it!

hahaha efter att jag lockat upp håret på Josy såg hon ut som Agda 85! hahahaha

babygirl färdigstylad från sidan :)

myself & min snygging efter jag stylat färdigt & vi intagit position i soffan :D♥




peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0