redan klar?! sjukt..

sjukt sjukt sjukt.. inte långt kvar till morgondagen och då är min utbildning klar? haha känns så himla konstigt att månaderna bara rusade förbi och nu ska man ut på salongen o börja jobba på riktigt som frisör.., jag längtar så himla mycket! :D:D:D

dock kommer morgondagen bli så himla knasig.. jag vill inte säga "hej då" till alla mina goa tjejor :( usch.. många är inte från göteborg så det kommer ju inte direkt bli så att man ses varje dag som det varit nu så himla länge.. separationsångest? BIG TIME! :(:((:(:(:(:(((( men innan det blir farväl ska vi festa till det of course :D


jag kommer sakna oss så himla mycket!!!!!!!!!! ♥♥♥



peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0