perfect harmony ♥

låg i sängen förut i väntan på att familjen skulle komma hem så vi kunde äta middag, eftersom dagen har varit sjukt utmattande så satte ja på musik i min telefon o låg o lyssna med hörlurarna för att få lite lugn.. ja slöt ögonen o fick sånna sjuuuka rysningar!!! jag skämtar inte när jag säger att kunde man gifta sig med ett riddim så hade jag gift mig med perfect harmony riddim ♥ jag är kärkärkär i den rytmen! sen ska vi inte tala om alla duktiga artister som släpper låtar på rytmen o alla grymma texter som görs. maah! fan, de e "fjärilar i magen-känslan" nästan?! haha..

första låten jag hörde med rytmen, massaaaaaaaaa kärlek ♥
en av mina favorit versioner! massviiiis med kärleeeeek :D♥




peace.

Kommentarer
Postat av: Nanna

jag förstår dig preciiiis hun!! <3

2011-01-18 @ 20:26:04
Postat av: Vickey

Åhhh eller hur :D så himla lovely!!!! <3

2011-01-18 @ 20:43:17
URL: http://vickeyslovelylife.blogg.se/
Postat av: Martin

Går ju inte att klaga på din musiksmak direkt damen.. Fet blogg!

2011-01-19 @ 06:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0