na-ah darling, i ain't that easy..

jag älskar mitt liv o det finns ingenting just nu som kan få mig att se på livet negativt :) jag inledde 2011 med ett leende på läpparna o tänker absolut inte under några omständigheter med vilje skapa drama!

i onsdags var vi först hemma hos Ilda & Amilia, hade mys stund o jag höll bebis jättelänge! haha creds till mig :) fast hon är inte ens bebis längre? hon har blivit så stoooor, lilla sessan :D efter besök hos Ilda blev det partey på båten! allihopa va kalasraka i princip o dansgolvet var givet! i 6 timmar typ, dans nonstop? haha så kan det gå ibland..

igår firade vi min älskade mormor som fyllde 70år. helt sjukt haha redan 70? så himla konstigt, för hon är så ung till sättet o ser inte gammal ut alls, min fina mormor :) efter mat, efterrätt, tjöt med släkten & lite alkohol blev det förfest a la Vic & Stef style sedan utgång till stars n bars! tanken var riddim rockerz från början, men shit happens when u party naked :) Josy, Nat & Malin kom o joinade och vi intog dansgolvet återigen haha nonstop dans från 23-03. Hievi ägde i vanlig ordning bakom spelarna så inte så konstigt då kanske? haha men att jag ens har känsel i min kropp idag? :P

underbara låt, underbara text. gud vad du passar in idag :) big up all independent ladies!





peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0