loveissomagictome, strangethingscanhappen

det är helt sjukt. jag har fortfarande inte förstått att min utbildning redan är klar? haha. omg.. det är så himla mycke känslor nu; gläde, sorg, förväntan, längtan, saknad.. the list goes on n on. men intyget har jag fått och nu väntar det stora äventyret :D♥



idag hade jag min sista klippning ever på Svenska Frisör Skolan. så himla konstigt kändes det?! kära Robin ställde upp att sitta modell för mig idag, var tvungen att göra en omklippning på provet som jag hade förra veckan då goaste Daniel satt modell för mig. dock var hans hår för kort redan innan ja började klippa honom så klippningen fick betyget "ej bedömningsbart". men nu är allt det över - LYCKA!

efter dagens omklippningar och liknande så tog jag, Louise & Caroline o firade det med mys pom fritts o massaaa cola på mcdonalds :D hihi. omg som ja kommer sakna alla underbara goa tjejer asså! fan shit, blir alldeles tårögd bara av att tänka på det :(:(:((:(((


underbara Caroline & jag :)

goaste Louise & jag :)

mina goa tjejoooor ♥




peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0