litetrasiga,oknasiga-detevårrefräng!

igår kväll blev ju.. spontant? hahaha. jag o Nea bestämde att vi skulle kicka på bio eftersom vi båda va så stört jävla uttråkade :P vi bestämde att vi skulle se the Town - men så blev icke fallet! hahaha vi hamnade på fel biograf, i fel biosalong och de va fel film!
jajjemänsan, så kan de gå när trasdockorna ska ut på äventyr! hahahahahaa. som jag skratta :D lovely! det slutade iaf med att vi såg Cornelis istället, faktiskt väldigt bra - men efter filmen va slut ledde ja alla från biosalongen ner i en källare!!! ingen jävla utgång där inte! gapskratt återigen hahaha lovely! ♥

efter biobesöket blev det färd hem till mr J för att ta en myspromenad i slottskogen! därefter kollade vi på film - the Town hahaha så jag gick ju faktiskt inte miste om nåt egentligen trots mitt o Neas knasiga äventyr :) filmen va iaf riktigt bra för er som vill se den..

sommar 2009





peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0