freestyylaaaa

det blev ingen update igår kväll eftersom jag kom hem såpass sent från en "spontan-bio" med flickorna o skulle upp i ottan! men men, shit happens when u partey naked.. vi såg the tourist - ÄNTLIGEN! sjukt bra film, och vafan e de me johnny depp egentligen? varför är han så jävla.. aa ja vet inte, men han e ju inte ful asså! :P



idag i skolan fick vi freestyla en av våra dockor! halleluja :D de enda kraven vi hade var att inget skulle vara rakat, alltså inga undercuts samt att frisyren skulle klä en kvinna mellan 30-50år. jag blev helt förvånad över mitt slutresultat då jag började klippa gradering i nacken osen va ute på villovägar o kom på mig själv att luggen som dockan hade sen innan va för kort till pagen jag tänkt göra så det blev en annan variant av graderad nacke med hellugg haha så kan det gå! färgen blev skitsnygg, la en svart röd färg - dock en tvåa i mörkhetsläge så det röda lös inte igenom nåt så värst men det va ju ändå inte tanken :) sofistikerat var min idé och det lyckades jag med!


fina Rihanna i hellugg! bild på min klippning kommer upp när jag fått in bilderna :)

hmm.. funderar på om jag ska klippa lugg igen? sjukt sugen..



peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0