crazy dita, disco diva

tjolahoppsan vilken dag! knasigt nog är den tamejfan snart slut? gårdagen gick också i raketfart o spenderades i stan med mupp 1+2 samt häng på diverse café osv.. avslutades dock med en smarrig öl på Lassasino :D men idag har jag bara varit hemma o pluggat o gjort pannkakor. inget annat? haha o klockan är strax halv 6? vad händer egentligen?! tiden går så sjuuukt fort!
imorgon är det redan onsdag? om 3 dar är det fredag? om 6 dar har skolan börjat igen. om 15 dagar är min utbildning klar? herregud.


Stef's b-day september 2010. känns som om de va förra helgen?

Alanya sommar 2009. känns som igår?

mys med pojkarna i Båstad sommar 2009. känns som i somras?

danshuset. saknar! känns som förra veckan?

poolpartey hos Nanna, sommar 2009. känns inte alls så avlägset som det faktiskt är?

sommar, GOSH VAD JAG LÄNGTAR! ♥





peace.

Kommentarer
Postat av: julie

och om 6 dagar blir julia 20, vad hände där?

var det inte typ i förra veckan jag inte kundegå med ut påkrogen? ehhh..

2011-01-04 @ 20:24:01
Postat av: vickey

hahahaha jaaa bibbi! helt sjuk juuuue :D min lilla bebis is growing up :D:D:D:D<3

2011-01-08 @ 15:05:31
URL: http://vickeyslovelylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0