weekend break!

tänkte ta mig en liten stund att bara tänka tillbaka till den underbara helgen som precis va. fan va härligt det var att koppla bort egentligen allt runtomkring o bara njuta av stunden som den va :)

Malcolm & James var här på besök då M hade spelning på Kontiki i lördags! de anlände i fredags o det började med galen förfest hos J för att sedan transporteras till hiphop klubb på Kontiki. mitt i fylleslaget blev de bestämt att vi skulle till Stars n bars, så vi tog oss dit för att dansa lite o dricka ännu mer öl i baren! dock slog pojkarna oss brudar med hästlängder a la vin-pimplande redan på förfesten sååå hemgången blev rätt tidig haha!

när lördagen väl anlände va vi allihopa så hysteriskt bakfulla, och jag väckte självklart alla kl 10! hahaha. men efter rehab, pizza o lite iordningsfix medans grabbarna va på soundcheck så ordnade kvällen upp sig! innan M skulle uppträda så körde Stockholm Highgrades live, som körde dagen innan på Stars n bars. riktigt nice :) M körde bless me soul så ja va lycklig o nöjd som fan! haha efter Kontiki stängt var vi dock fortfarande sugna på att festa så vi transporterade oss till Stars n bars igen - UNDERBARA KVÄLL!

därefter kom ju dock söndagen och då mådde vi väl alla som vi förtjänade haha. men tillslut kom vi fram till att vi skulle på sälpromenad a.k.a mini-rehab. haha 6 idioter på äventyr i Slottskogen, sjukt roligt :P min o Nannas "bergsklättring" ner för berget som tog ca 15min var dock dagens höjdpunkt! men det är okey att alla andra kommer ner på typ 2min o stod längst ner o gapskratta åt oss, det är okey att ni använde oss som offer i detta jävla isbanaland! hahaha.

summan av kardemumman; UNDERBARA HELG! kom tillbaks, upprepa dig!


Caribinghi

Caribinghi, Teetcha-Man, Breezee

James, Caribinghi & myself

Teetcha-Man & myself

en samling underbara pojkar!



peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0