there'ssomethingthati'vegottasay, neverknowiwouldfallinlovethisway

hur underbar känns inte denna dagen då? helt ljuvlig ju! :D vaknade med glädje i hjärtat o känner att denna dagen har nåt speciellt - vet inte om det är för att mina fina syskonbarn kommer hit idag eller om det är för att ja ska få krama om min syster eller om det är för att ja har världens bästa vänner eller om det är för att jag är så jävla lycklig i allmänhet nu?
hur som helst så vill jag iaf dela med mig av den här låten som idag har etsat sig fast på hjärnan tillsammans med en annan låt som tyvärr inte finns tillgänglig på youtube än! men snart så ;)



missa inte reggaeklubben på Pustervik ikväll - Seydi Mandoza & Solid Foundation live!

missa för allt i världen inte heller Partillo's releasefest för min älsklingsrytm PERFECT HARMONY nästa vecka!!! kolla in eventet på facebook HÄR! åhh jag längtar så himla mycke :D en hel kväll med bara massa utav den här rytmen = kärlek som fan!



peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0