sunnyday!

jahaja. så va det söndag igen.. tråk! sjukt gött att solen va framme idag iaf, kändes väldigt mycke vår - jag inväntar dock lite mer värme i luften innan jag intalar mig själv att våren hittat hit!
fredagskvällen @ Pustervik var för övrigt kanonkul :) massa dans & massa underbar musik + goa vänner omkring mig = total happiness! så för er som icke va där - too bad, ni missade nåt!
lördagen spenderades med J o de blev massa chillilei + promenad me Nanna för att hälsa på Julie på jobbet! mys! sedan blev det film o mys - härligt med en slapp lördagskväll för en gångs skull :)

en sak som ni absolut INTE får missa är releasefesten på Kontiki nu på lördag! jag längtar fan ihjäl mig!!! en hel kväll med favoritrytmen - kan det bli bättre? :D:D:D




oh, du underbara medley ♥



peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0