pain is pleasure !

någon mer än jag som älskar piercingar? anywho, det blev 2 till igår :D ena tog jag nu för 3e gången, läker det inte denna gången skjuter jag någon!!! men i vilket fall som helst, ska nu närmare förklara för er hur mitt öra inom kort kommer att se ut "när det är klart" hahaha.

i mitt högra öra har jag nu 5 piercingar, 3st i öronsnibben (lobe) & en halv industrial (kan man ens säga så?) haha för jag har ju inte en stav igenom utan bara hål vid öronkanten? har även ett hål bredvid "snugen", vet inte vad det heter men hittade ett par bilder här där ja tänkte visa er om ni är nyfikna!

det här är inte mitt öra utan hittade bilden på google! mitt öra ser ungefär ut sådär, fast har ju som sagt bara 3 st i örsnibben så har inte hela vägen upp till snugen. mitt öra ska få vila för all evighet när dessa 2 läkt + att jag satt in det sista i tragus! så himla fint :)

här nedan ser ni en bild där alla konstiga ord står med som ja skrivit ovan!
i mitt vänstra öra har jag 2 hål i öronsnibben samt ett vid "snugen" precis som det jag tog igår - dock har det växt igen för det var så längesedan jag tog det & det läkte aldrig riktigt sååå. ja :)

eller gillar ni mer au natural? man måste ju inte gilla piercingar, men på rätt person så e det tamejfan hett asså! önskar verkligen att ja hade modet att ta hål i tungan också, men det kommer jag ALDRIG att våga! :P




peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0