miss lonely independent ?!

jag har alltid sagt att ensam är stark! jag har alltid förespråkat att man ska ta vara på sig själv & inte påverkas för mycke av vad andra säger & gör då man alltid ska vara sig själv i alla lägen. att låta nån annan föra ens talan är väl bara jättedumt?!
men en sak som jag kom att tänka på är att ensam är ju fan inte stark? vad gäller min situation så utan människor omkring mig blir jag jättesvag & sjukt ensam :( så det stämmer ju faktiskt inte alls det jag tidigare hållt fast vid stenhårt?
men sen å andra sidan så påverkas ju inte min självkänsla av dom människor jag umgås med - för sådana människor som vill dra med en på skit & tycker att det jag vill göra är mongo släpper jag, sådana vänner vill väl ingen ha som inte ens tycker om ens sällskap?
fast det kanske beror på hur man ser det..

är ensam samma sak som att vara självständig? hmm..







peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0