me n my hair on a mission !

satt o kollade igenom gamla bilder o insåg hur jääävla mycke hår jag kapat av med hjälp av sax & kniv - okej mest kniv men oavsett. shit alltså! den manen jag har egentligen.. jag saknar den lite :P
så jag o mitt hår har nu ett mission, och det är att INTE pilla något på längderna (endast i nödfall), inte skära ur det något mer, inte klippa till lugg eller nåt i den liknelsen förräns i juni månad!
mitt hår behöver rehab - så är det bara! haha tror ni ja klarar det? jag tror det iof inte, men ja ska försöka överträffa mig själv fan :)


såhär såg det mer eller mindre ut innan de gick utför! :P




peace.

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Lycka till med hår-rehab kusinvitamin :D

2011-02-06 @ 22:14:20
URL: http://www.facebook.com/kebabmedbrod
Postat av: vickey

hahaha tack kära kusin :D ska göra mitt bästa ;)

2011-02-06 @ 23:31:49
URL: http://vickeyslovelylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0