longingformybabytolovememore..

nu e det som såhär att det har gått 2 veckor sedan jag drack alkohol. mina föräldrar sa till mig idag att dom nu bestämt sig för att sluta röka - jag funderar fan på att ge det ett försök också?! jag menar innan har det gått fint att både sluta röka & dricka i hela 6 månader så varför skulle jag inte kunna göra det nu? okej, då hade jag sjukaste motivationen & tränade till största delen jag var vaken - den motivationen finns inte just nu haha men ska nog fan ge det ett försök :)

dock tänker jag inte vara så hård mot mig själv, vill ja röka en pinne till ett glas vin så får jag faktiskt det. men iaf sluta upp med veckociggen o de där onödiga ciggen som man tar i väntan på bussen osv. let's give it a try!






peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0