hårförlängning?!

tänkte bara meddela mina kära läsare att jag nu jobbar som trainee på Salong Klipparna på Näset ute i Frölunda! på salongen gör jag det mesta som en frisör ska göra haha såsom permanent, färg & klipp, uppsättningar, folieslingor osv men även också hårförlängning!
jag använder mig utav olika sorters metoder då vi alla har olika hårtyper och olika smak på vad vi gillar för något! jag använder mig utav följande metoder än så länge;

Vida Hair Cold Fusion
Keratinvax
Microringar
Tejp

nu kan det ju även vara som så att alla kanske inte ute efter att få längre hår, utan kanske bara fylla ut om man har fint & tunnt hår? eller om man kanske känner för att sätta in effekt slingor men inte vill färga det? jag löser era problem, hör bara av er för konsultation! ingenting är omöjligt :)

min mobil; 0766-343 116
salongen; 031-284253



här ser ni exempel på blå-gråa effekt extensions som jag hade ganska nyligen i mitt helsvarta hår! de satte jag in med hjälp av microringar, som jag kan rekomendera starkt då fästena är otroligt små och smidiga!

BeGorgeous microringar som jag använder mig utav!




peace.

Kommentarer
Postat av: Hårförlängning

Snyggt! Va kostar BeGorgeous microringarna?

2011-02-23 @ 15:59:49
URL: http://harforlangning.webbutiker.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0