got me bracin' for your love n i've fallen for you, i can't lie.

denna låten "fick jag" för ett par år sedan utav en person som betyder massvis för mig, men som jag tyvärr inte har kontakt med nuförtiden! läste Dianas blogg o såg att hon länkat denna låten o MASSOR av minnen dök upp. gamla då, såklart. men asså, när jag lyssnar på texten så kommer jag att tänka på dig?! är det inte konstigt hur det förflutna kan dyka upp i nuet, fast på ett helt annat sätt? nån som förstår mig eller pratar jag bara strunt haha? u're on my mind for sure iaf, that's all i'm saying.

"what started out as a simple altercation
turned into a real sticky situation" - Rihanna

J holiday - suffocate


hoppas alla får en mysig söndagskväll!




peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0