giveittomestraighthere pondidancefloor!



nu e det som såhär dåvaaaaa.. att som frisör trainee tjänar man en skitlön. det jag får in varje månad från salongen täcker knappt min mobilräkning o det är inget jag kan påverka då man följer en viss tabell. så jag bestämde mig för att börja jobba helger igen på mitt gamla jobb.. dock meddelade min pappa igår att jag ska ta över deras butik ett par gånger i veckan, framförallt helgen då jag ej är på salongen! så jag slipper åka mil för att ta mig till jobbet samt att det inte blir lika långa dagar :) rätt skönt då jag framöver kommer jobba 7 dar i veckan.

JAG E SÅ JÄVLA LYCKLIG!


jag funderar så himla mycke på att ljusa upp håret igen.. fan.
varför ska de va så himla svårt att bestämma sig? :/



peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0