finally friday?

ska väl inte påstå att lyckan är total bara för att det är fredag, haha. skulle egentligen gått till röda sten på kalasparty idag då MillionStylez uppträder osådåvaaaa, men e helt slut efter veckans jobb + att jag inte alls känner för att va nykter i ett sällskap där alla kommer va aspackade :) dock e ja sugen på att dansaaaaaaaaaaa, men som sagt - min kropp behöver vila.

dock ska jag o bästaste Julie + smulan ut på promenad sen ♥ ska bli så himla mysigt! dock blir det myskväll med mami o papi först, smarrig middag väntar & lite tv. när tittade jag på tv en fredag med mina föräldrar sist? -97 eller?


smulan a.k.a marrängschwischzzhhscchh & myself myser hos Julie 2009 ♥
myself & babe eating sushi (of course) ♥ 2007

grodan & gäddan i värnamo på partey med dansfolk ♥ 2008
innan utgång - halloween ♥ 2007 haha vilken kväll!

gullebabe & myself i Båstad sommar 2009 ♥



peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0