etttvåtre,pådetfjärdeskadetske!

yes mina kära vänner! nu e det som så att tydligen har jag glömt att meddela världen att jag har en vit månad o detta är tydligen katastrof att nyheten ej läckt ut! haha hemskt ledsen att jag missat att uppdatera denna spännande händelse :P
det var nämnligen som så här att förra helgen blev lite too much, vakna o hade gubbont i hela kroppen o vet inte riktigt va ja gjort - tror inte heller ja vill veta. så det blev helt enkelt som så att jag fick förslaget om en vit månad o dealade litegranna så att nu e det som så att det e så :) haha.



sååå, byebye mitt älskade vin & min favorit Kapten me colaaaa!
ses igen den 8e mars :)



peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0