satisfied.

förutom att jag fortfarande är dödstrött så är jag ändå ganska nöjd med det mesta just nu. jag jobbar 24/7 för typ ingenting men det gör mig ändå lycklig i hjärtat o veta att jag faktiskt kan klara mig på egen hand, utan hjälp av underhåll eller staten. tacka vet jag att det finns, men jisses i min låda va det stärker ens självförtroende den dagen man får lön o man känner att liksom.. det här e mina cash som ja faktiskt tjänat in genom att jobba arslet av mig o inte fått utav någon annan som t.ex socialen eller föräldrarna! har börjat märka att alla kanske inte riktigt inser det värdet i pengar, inte mitt problem iof.. i'm just sayin.

BIG UP all independent people!






vill ge ytterligare ett stort grattis till min wifey, som efter sin mamma ledighet precis fått jobb igen ♥ du är fantastisk som mamma, beundrar din styrka och ditt mod! LOVE U.




peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0