ohh.mayyy.gooooosh!

mina kära vänner, trots denna mongolida jobbdag är jag vid liv! ja tror det är tack vare duschen ja tog alldeles nyss, eller så kan de bero på min lycka över att ja tog en omväg via mataffären för att köpa sparris innan ja gick hem hahaha oavsett så är ja inte så trött som ja trodde ja skulle vara o de känns skönt.

nu e klockan 21 o ja ska kolla på Beck, älskar att dom visar alla avsnitt såhär på söndagarna! det är liksom.. vintermys över det hela på nåt sätt? haha förra vintern va de samma sak o då missades nog inte ett enda avsnitt om ja inte minns fel! sen efter de avslutar ja kvällen med Criminal Minds innan ja går o lägger mig - ljuvligt!!

hoppas inte alla har varit för bakfulla idag för övrigt haha hört att de va ett jävla röj på olika ställen i stan igår? typiskt att ja ska missa haha meeeeen va ska man göra?! :)


min fina gosis n myself in London ♥




peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0