it's.just.those.rainy.days

fanskap vilket väder det är ute verkligen! när ja vakna hos Nea imorse trodde ja att ja skulle dö hahaha min första tanke var "FAN! mitt hår kommer gå åt helvete" då det ööööööösregnade. men precis lagom till att ja skulle gå till bussen strax efter 8 så regnade det inte :D bara stormvindar så ja fick glöd i ögat, men hellre de än att håret åker åt helvete haha.

ikväll ska ja på julbord med mitt extra jobb som ja har på helgerna, ska bli riktigt skoj :) misstänker varken min outfit eller vädret kommer va så jävla juligt, men hoppas maten e det haha hungrig e ja me så de blir nog bra oavsett :)


för er som ej visste är ja numera brunett också :) n i love it!




peace.

Kommentarer
Postat av: Karin

SNYGGT VICKAN!!!!

2011-12-09 @ 16:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0