FÖRLÅT!

jag ber tusen gånger om ursäkt för min seeega uppdatering, i vanlig ordning är statistiken hög trots att ja inte bloggat på över 2 veckor! förlåtförlåtförlåt verkligen!

men från o med nu blir det ändring, för det är mycke som sker o många som undrar haha. som ja skrivit om tidigare o som de flesta vet om vid detta laget så kickar ja till London i slutet av januari, direkt efter min operation! vidare detaljer kommer jag faktiskt inte att dela med mig, då det är många nyfikna runtomkring som faktiskt har noll nytta utav den informationen förutom att försöka förstöra o annat tråkigt. så vissa detaljer håller jag för mig själv :)


pratade precis me min gosis o jag e så glad ♥:)





peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0