dagens.tune.

jag bestämde mig idag för att börja blogga om "veckans ....", ja ni förstår. haha typ snygging, tune, stad, man, kvinna, husdjur eller whatever.. men så kom ja på att ibland kan ja ha många i veckan ja vill ge en big up till så det blev "dagens ...." istället :) ja kommer nog inte lägga upp exakt varje dag, men ja hoppas ni e med på vad jag menar!

anywhooo så vill jag då inleda detta med dagens tune som idag blir Jessie J - nobodys perfect. jag har valt den till dagens tune mest för att texten är så jäääääävla fet! helt sinnes. jag hade lika väl kunnat skriva denna texten själv, så - varsågoda och enjoy :)

i guess karma comes back around - indeed.


Sandra gosis n myself in Spain 2006 ♥




peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0