dagens.män.

idag vill jag ge en BIG UP till Medina - en duo som består utav Göteborgs antagligen goaste killar; Sami & Ali! er musik får mig att känna att jag lever. it's all love babes, ni vet att jag älskar er musik nåt otroligt :) de finns blandade känslor och oavsett vilket humör jag är på finns det alltid en eller flera låtar att lyssna på som får mig att må bättre, gör mig påmind om mitt förflutna, får mig att tänka framåt, gör mig gladare osv..

DÄRFÖR vill jag utnämna MEDINA till dagens män, för dom är helt enkelt värda det! :D

så, för er som ej hört Medina tidigare eller kanske bara vill höra några
utav mina favorit låtar - varseguuuuuda :)♥

alltså, kan inte med ord förklara vad den här låten gör med mitt hjärta!

underbar, underbar, underbaaaaaaaaaaaaaar!

parteytune for sure :D i denna video kan ni även finna mig,
emelie & stef vingla omkring :P kauz hahahahhaaa





peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0