dagens.artist.

denna dag är kind of special. Jr Eric skulle idag fyllt 29 år gammal, och hyllas med en tribute fest ikväll på musikens hus utav artister, kollegor samt nära o kära! jag kan tyvärr inte närvara o det är jag hemskt ledsen för, men ja kan inget annat tro än att det blir en fantastisk kväll!

oavsett så blir Jr Eric dagens artist! ja kände inte honom personligen, men vad många säger, och det som framgår genom hans låtar och andra material som finns att finna, verkar han ha varit en underbar man, bror och vän!

här är mitt favorit klipp på Jr Eric tillsammans med sin bror Partillo,
detta ger mig ett ljuvligt leende på läpparna varje gång :) dom e för söta!


min favorit tune!


stil och fason! vila i frid Eric! ♥





peace.

Kommentarer
Postat av: Calle

RIP! stil o fason!

2011-12-28 @ 23:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0