wicked.n.wild.

denna helgen blev ju lite tokig haha. iaf fredagen, det började med öl hos mig för min o Nannas del. Kapten Röd, Perfect Harmony & Nicki Minaj på högsta volym i samma veva som vi varvar cider me cigg & fixar håret haha :D sedan bar det av till Vasastan där vi mötte upp Ilda, Nati & Sara - sedan traskade vi vidare mot Calor och den nya klubben Toppa Tings som hade premiär denna kväll! det blev en riktigt bra kväll, så länge den varade för min del haha. blev lite väl packad och hade alldeles för höga skor på mig för att kunna hantera dom på fyllan :P så det blev hemgång rätt tidigt från klubben faktiskt vilket va synd för det va FETT nice vibe därinne!!!




igår låg ja o Nati typ totaldäckade hela dagen haha. käka lite pizza, pannkakor o kollade Harry Potter - mysmode! vid 10 tiden begav vi oss ut efter en go dusch för att få se lite folk då vi blev alldeles för rastlösa haha så vi hamnade på café Tintin för en kaffe. sedan blev de mcdonalds häng me Nellie en sväng o lite hårstuderande i mina Hair Magazines :D sen svängde vi runt lite o träffade på fulla människor innan det begav sig hemåt till sängen för tjejsnack :) mys!


däckad anka hahaaa jag sov som en STEN!

min kaprifol ♥

cp barn!

såhär roar man sig bäst på mcdonalds en lördagsnatt haha!

denna dagen har varit mysig men blåsig och kall! ja o Nati mötte upp Stef i stan som för första gången sedan operationen såg dagens ljus haha. vi fikade på Cappuccino och traskade sedan vidare mot Condeco hos mig i Linné o satt där en stund.. sedan promenerade vi till 4 gott och köpte alldeles för mycke godis! haha olagligt! därefter blev de chillilei i min säng fram tills typ nu med film o massa gapskratt - sjukt tråkigt att mina gäddor har gått! är redan rastlös? hahaha fan.


chillilei på Condeco

Stef shoppar loss på 4 gott med sin lilla korg :D





peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0