what.a.day.

snacka om att denna måndagen började med bravur haha. först kommer ja till salongen o allt går kalasbra o gör antagligen min bästa herrklippning någonsin på så kort tid! var helnöjd verkligen - även han hahaha tur det! :P sedan kommer Daniel o ska få sig en klippning så bestämmer hans gyal att han ska ha mohawk haha Daniel känner sig något tveksam men ja fräser fart o till vår stora förvåning passade han faktiskt sjukt bra i den frisyren! inget rakat på sidorna eller megalång mohawk men ni vet korta sidor o mellan långt uppe på med kort lugg, kändes kalasbra! (jag glömde foto, klantigt)
sedan begav ja o madre oss till syster för att fira lilla Felly som fyller 3 år idag ♥ min älskade lilla groda! så där blev det tårta på tom mage, presentöppning o ett herrans liv :D mina små gullefjun, man kan inget annat än älska dom!!!
sedan begav vi oss hemåt för att stå o laga mat som nu strax är klar, och medans min potatis kokar så passade ja på att skriva ut ett utskick som jag fixat för salongen.. oså självklart när ja ska göra detta så är bläcket slut i skrivaren så jag, observera nu; JAG! löser detta problem utan konstigheter? haha hur sjukt e det då? :P (mer om mitt utskick kommer i nästa inlägg efter jag ätit hihi)
dessutom har Stef opererat sig idag och överlevt dessutom haha min lilla groda! när ja prata me henne förut va hon tvärdrogad o mumla massa roliga saker som man bara gör när man ligger smygdäckad efter en operation o e hög på morfin hahahaha.

så min hjärna har varit i full gång idag o ännu är det inte slut!


Casper, the man n love of my life ♥




peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0