svar.på.tal;

Camilla om Igår blev de lite fest minsann haha. Vi sa...:
Hej! Jag bara undrar en sak över ditt hår, det är så himla fint verkligen!!! Men hur har du fått den färgen?? och vad heter den om man t.ex vill ha extensions och ska beställa keratinvax? Jag bor inte i city så får beställa på internet, vet du någon bra sida? 
tack för din kommentar Camilla! du får ursäkta mitt sena svar men har inte kunnat använda datorn på över en vecka, därav även väldigt tråkig uppdatering! anywho så har jag inte färgat fram den här färgen utan jag har fått från en 1.0 (svart) på skalan till den färg jag har nu genom att bleka och slinga håret, mycket och ofta under en kort period. detta är absolut inget jag rekommenderar då det sliter otroligt på håret - men jag blev lite naiv o försökte intala mig själv att det inte skulle bli såhär..
när jag köper löshår så köper jag nr 27 (rostblond heter den oftast) och det är otroligt likt färgmässigt! enda stora skillnaden är egentligen att jag har väldigt mycket guld i mitt hår och den här rostblonda är inte riktigt lika guldig.. dock syns inte det ja skurit igenom håret så det går in väldigt bra med mitt hår! eftersom jag har så otroligt långt clips löshår så har jag det även oftast uppsatt eller i fläta när jag har i löshåret, just för att det ska se mer äkta ut. finns inget värre än någon med extensions där man ser tydligt att det är fake - så var riktigt säker på din färg innan du beställer :)
jag skulle nog rekommendera Rapunzel's hemsida, dom är riktigt bra! hoppas det går bra för dig, har du fler frågor - just ask me!

här nedan är 2 kort från London där jag köpte mitt långa löshår! 24 inches (ca 60,5cm) är det och jag älskar det. det syns ganska tydligt på sista kortet från förra veckan hur bra det smälter ihop med färgerna!







peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0