Salon.International.i.LONDON :D

yep ya'll heard me! bokade mina tickets idag till London, åker torsdag den 13e oktober o stannar till tisdagen den 18e - LYCKA! det blir sleepover hos Julie, frisörmässa fifäään + partey o möjligen shopping om det finns en slant över till det :P e så himla glad för att Emelie och hennes kollega ska dit också, fyfan! ja längtar nåt så helt otroligt till denna resa så ja dööööööööör! busäventyr & hårtjosan med förebilden Emelie + hooka me Julie + att detta kommer ske i London :D gah! happiness ♥

jag vill verkligen se Tim Hartley och Patrick Cameron men deras visningar kostar över 800:- styck o jag är inte direkt gjord av cash just nu. fan. får hoppas på det bästa när jag är där att ja kan ta mig in ändå ;) anywho så längtar ja nåt helt sjukt!!!


LONDON BABY!



peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0