omg.guys?shape.up.fan.

den ena e ju fan värre än den andra? hahaa herreguuud. ibland e ju lite frågan om man ska skratta eller gråta? tittar på ett program på teven som handlar om ett par som har en relation som är sjuukt destruktiv. lite som din o min. jisses alltså. att man utsätter sig för sånt frivilligt? eller aa, frivilligt o frivilligt - ibland liksom bara blir saker o ting va dom blir men att man inte märker på vägen vad som håller på att hända? t.ex sa tjejen i fråga precis en sak som ja sagt till mig själv såååå många gånger!!!! hon sa såhär;

"jag vet inte vad det är med dig som gör att jag gång på gång förlåter ditt beteende, fortsätter att acceptera situationen och umgås med dig.."

en annan sjuk sak är ju hur vissa kan med att bete sig? common sense som att typ hälsa på sina vänner kommer inte på fråga eller? shit alltså. vad händer Göteborg? pinsamt. näe, fan va ja e sugen på att inom den snara framtiden kicka härifrån :) yayyy. struggle for a while now, then fly to a secret destination n just live life ♥


Sara & älskling

me n my wife

du kan inte gå uttannn trosa - utttann BH!!! HAHA :D

HAHA stef? busfrön utanför Calor :P



peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0