recension.på.Nak's.produkter.

som sagt, imorse testade ja några utav de produkter vi tog in från Nak nyligen! Nak är inget främmande märke för mig, då salongen haft detta märke sedan tidigare samt att jag själv använt deras produkt repl*ends tidigare och varit helnöjd! meeeen anywhoo :P

imorse så testade jag ett nytt schampo & balsam som heter Heat Beat. det är alltså en serie som är framställd för folk som ofta använder sig utav värmande verktyg såsom fön, plattång osv. då fön, plattång & volumaster är en del utav min vardag var det en självklarhet för mig att pröva dessa och jag är gryyyymt nöjd! (Nak är att tillägga ett australiensiskt märke som använder sig mycke utav naturliga produkter så det finns inga mängder av parfymer osv i, vilket gör att rengöringsprodukterna egentligen inte doftar något speciellt enligt mig). men trots mitt katastrofala hår så gick det hyffsat lätt att reda ut när det var blött vilket sällan är möjligt annars haha.

efter dusch & utredning av håret testade jag en produkt som heter inner strength och är en leave-in produkt. man sprayar alltså produkten i håret i den mängd man känner man behöver, sedan låter man den verka i håret utan att skölja ur. denna produkt har inte heller nån doft egentligen utan är väldigt naturlig då det är massor utav proteiner i som suger sig fast i hårstråna och ger det styrka. enligt mig en riktigt bra produkt som gör håret mjukt och följsamt! pleased indeed :)

sist men inte minst har vi denna olja, som jag anser är obligatorisk i processen & som jag sedan en tid tillbaka är besatt utav haha. jag har testat många olika oljor och eftersom mitt hår är i den kassa kondition det faktiskt är i så märker jag direkt om en olja håller vad den lovar. mina toppar står rakt ut åt alla olika håll efter föning om ja inte lagt olja i, och funkar produkten som den ska så bli topparna mjuka, följsamma och ser glansiga ut. denna olja klarade provet galant! doftade riktigt gott men inte för mycket och var väldigt dryg! den heter aroma oil och är en pumpflaska vilket ja tyckte va rätt praktiskt då många andra oljor jag har inte är det och det kan ofta innebära en lätt överdosering ibland vilket inte är nödvändigt. en riktigt bra produkt för den som vill ha ett mjukt och välvårdat resultat.



alla dessa bilder jag lagt upp är tagna från Nak's hemsida :)



jag klippte även Daniel idag, så här ser ni före och efter bilder på honom :) ville bara nämna för er killar som kanske läser min blogg(?) att jag använde en produkt som heter fibre up på honom, som är en GRYM styling produkt. den är lite mjukare i konsistensen än fiber wax men kul att jobba med och väldigt enkel att forma! så den rekomenderar jag starkt!!!


***


denna bild tog jag imorse för den som missat och jag måste erkänna att ja vet inte vilken av dessa 4 produkter ja testade idag som ska ha mest cred men jävlar va mjukt och lent mitt hår har varit idag! det är helt sinnes. jag är sjukt nöjd med alla produkterna och gillar kombinationen jag gjorde. mitt nästa uppdrag blir att testa repl*ends, då det var ett par år sedan jag hade produkten så håll ögonen öppna. recension ang de andra produkterna i serien kommer inom kort :) och som sagt, produkterna finns nu tillgängliga på salongen så har ni frågor eller whatever just holla!



peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0