music.

denna dag har spenderats på salongen, därefter blev de hook med Stef & Nanna i stan för att käka en langos men kön va 1 mil lång så det blev thai mat istället :) sedan begav vi oss till kanaltorget för att se Aurelia uppträda - vilken spelning. lame ass audience får jag säga men shit va duktig hon är alltså. så feta låtar så man dör ju? :D skitkul också att se Sahar & Cynthia rocka som hennes dansare samt ljuvligt att det bjöds på gäster som körde grymt!!!


mys med tjejorna & thai mat ♥

Parham,Vic & Miss Relli - fet spelning, BIG UP! ♥

Stef demonstrerar hur man enklast sväljer en salamander :P

bästaste Aurelia!



peace.

Kommentarer
Postat av: Mikaela (Karlstad)

Shit vilken grym blogg du har tjejen! =) Grymt att du lägger upp mycket musiktips! Jag gillar sån typ av musik men har svårt att hitta då jag inte kan så mycket artister och så, så din blogg är definitivt en sida jag kommer besöka dagligen =) Kram

2011-08-19 @ 01:21:28
Postat av: vickey

åh tackk!! va kul o höra att du gillar musiken och mina tips :) har du frågor angående nån låt eller request - whatever just let me know!!! tack igen, bless :)

2011-08-19 @ 01:48:20
URL: http://vickeyslovelylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0