lovely.vin.diesel.

för er som ej visste så ÄLSKAR jag Vin Diesel. det är sanna min ord världens sexigaste man & bumbibjörn :D jag såg precis på en av hans sidor där han lägger upp kloka ord once in a while o lite annat kul man kan läsa om, att en Fast n furious 6 kommer ut!!!!!!!!!!!!!!!!!! förstår ni detta?!? jag dog av lycka!!! det står att den ska komma ut "memorial day 2013" och ja va ju självklart tvungen att googla datumet hahaha så i USA kommer filmen alltså komma ut måndag 27 maj 2013. JAG LÄNGTAR IHJÄL MIG!!! det lär väl i vanlig ordning dröja 1 år till efter det innan den kommer hit haha men anywho - den som väntar på nåt gott ;)


jatack!




peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0