liten&söt.eller.stor&ståtlig?

ja vet inte vad ni hade valt, men jisses vad jag älskar stora, maffiga hundar! dessutom tror jag på myten om att hundar och människor hör ihop, och att vissa typer av människor går bättre ihop med vissa typer av hundar! även om små vovvar som chihuahuaor osv e jäättesöta o terrier är gosiga så finns det fan inget bättre än en jumbo hund som man kan boxas med utan att dom slår ihjäl sig, en tuff hund med attityd och personlighet samt nån man kan brottas med utan att dom får ont osv. kolla så fina dessa är, JAG LÄNGTAR SÅ HIMLA MYCKE TILLS JA KÖPER MIG EN FIN VOVVIS :D åhhh!!! alla raser nedanför är mina favoriter, bästa hade ju varit att få ha en av varje ras :D MYS!

Beauceron

Dobermann


Flat Coated Retriever

Schäfer

Rottweiler


åhhhhhhhh jag längtar!







peace.

Kommentarer
Postat av: Nanna

dem två honorna l'ängst ner av alla bilder e ändå finast el?? ;)

2011-08-31 @ 19:14:58
Postat av: vickey

Hahahahaaa hella true ;)

2011-08-31 @ 20:25:18
URL: http://vickeyslovelylife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Feeettt!! Du kommer passa me en dobberman eller rottweiler för dom har attityd o temperament som du ;)

M.

2011-09-01 @ 00:40:18
Postat av: vickey

haha tack? :D

2011-09-01 @ 14:27:44
URL: http://vickeyslovelylife.blogg.se/
Postat av: Yoss

bibbi vet du vaaa... sores ringde mig idag & sa att han ska köpa 2 rottweilers ti mig när vi ska ha familj :D

2011-09-02 @ 00:36:06
URL: http://shoosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0