K9.dogs.n.tonsillitis.

yep. här sitter jag i soffan o dör av smärtan i min hals. har halsfluss och influensa men va på vårdcentralen imorse så nu har ja penicillin & värktabletter så överleva ska ja nog göra haahaha :P dramaaa. nemen ja sa även till läkaren att ja måste få bort dom hära mandlarna nu för ja klarar inte mer! skulle ju tagit bort dom för 3-4 år sedan men bangade ur i sista sekund då ja fick panik. men den här gången ska ja fan klara av det! jag pallar inte med mer halsfluss fan.. så nästa vecka ska ja dit igen o få remiss till Sahlgrenska, gaaah!

tittar nu på Animal Planet för övrigt, o det är ett program om K9 hundar och poliser och hur de jobbar tillsammans osv. fan va fett asså, skulle ja utbildat mig till polis skulle ja definitvt valt att ha en hund som partner. riktigt fina och smarta dom är hundarna asså :) inget lätt jobb dock haha men hade varit sjukt roligt!


den här hunden var med i programmet och heter Auggie haha! han kallas för Auggie the doggie och dom visade massa med honom, så ja försökte googla om det fanns nåt på nätet om han o jag hittade en hemsida med bilder osv. en sån underbar sötnos han är alltså, VILL HA!!! för att se hemsidan klicka HÄR!



peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0