i.don't.want.the.flu.fifäään!

idag på salongen kände jag mig sjukt slö o seg strax efter att ja va klar me permanenten i eftermiddags, insåg att ja antagligen åkt på influensa.. med tanke på att typ ALLA mina vänner e sjuka så känns det som om de va oundvikligt att ja nångång skulle åka på det haha fan. har verkligen INTE tid o vara sjuk. massa att göra på salongen o det är otroligt jobbigt att inte ha ork eller energi då juuue! anywhoooo,

idag ljusade jag upp Diana för andra gången o resultatet blev riktigt fint! eftersom hon har mycke röda pigment i håret sitter såklart dom som berget. men som sagt, att bli ljus är en j*vla procedur o den som ger sig in på det bör med stor omsorg tänka efter före :P


såhär blev alltså resultatet efter 2 sling-sessioner. från början var hon en 3.a på skalan.. jag tycker hon är jättefin i det ljusa - känner knappt igen henne? :P

imorgon är det wifey Ildas tur att bli blondisch. tjoff! let's go fifään, blondie-hysterin slår in!


myself & Ilda @ Vasastan - min bday 2010




peace.




peace.

Kommentarer
Postat av: Ilda - Mamma till Amilia :)

Tycker att det är komiskt att vi kör omvänt. Ljust till vintern och mörkt på sommarn haha!!

2011-08-29 @ 22:14:20
URL: http://mislimoje.blogg.se/
Postat av: vickey

Hahahaaa jaaa men vi e ju mongo så de ska va så ;D

2011-08-29 @ 23:31:36
URL: http://vickeyslovelylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0