Idag fyller min älskade systerdotter hela ...

img_7626 (MMS)

Idag fyller min älskade systerdotter hela 3 år?! Sjuuukt va tiden går fort? Ja minns dagen då Gaby ringde o berätta för mig att hon väntade barn igen, ja minns dagen då hon föddes, o fler underbara dagar att minnas har vi fått genom åren o framöver kommer ännu fler minnen att skapas <3 Felicia är min underbara docka, en liten mini-me hahaha eftersom hon är en total kopia av mig! Hålla tyst går inte, bestämma över allt o alla e viktigt, göra saker man absolut inte får måste göras helst 2 ggr bara för att o att gapa så högt de bara går e kalaskul haha. Min fina tjej <3 efter jobbet idag blir de hem till syster för att fira min mupp :) mys! Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0