finished.

yes, e klar med färgningen av hår nu plus att jag e helt slut i övrigt haha. Nellie kom hit o joinade mig, sedan kom även Yoss :) när ja va klar me håret blev de snabbföning för att sedan åka till TinTin o chilla en fika.. så folket observera nu att jag gick med på att gå ut med halvblött hår & osminkad! hahaha shit pom fritt det har nog inte hänt sen ja va typ... 18? anywho så va de lätt värt det för att få en cola o en dammsugare! chokladsuget va olidligt!!!

jag har inte orkat avancera med bilder osv under själva förvandlingen trots att jag fått förfrågan, men det blev ingen major change denna gång me håret. jag har mestadels fixat utväxten samt lagt en färg över håret för att trycka in lite mer guldpigment då det ljusats upp så himla mycke i sommar på grund av solen, min plan var aldrig att bli jätteljus så rådde helt enkelt lite bot på det ;)




peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0