back.in.G-town.

nu e vi tillbaks hemma igen från vår galna resa i London! ja e lite småbitter över att vara hemma igen, men det är så mycke som händer här nu de närmsta månaderna som ja ser fram emot o ska bli jättekul & förändrar mitt liv så förhoppningsvis går tiden snabbt innan ja e tillbaks hos mi Julie igen :) anywho så har resan bl.a inneburit shopping, chillilei i hyde park, en jävla massa gapskratt, partey & traskilering genom Londons gator :)

jag tänkte mjukstarta med att lägga upp lite tokiga kort från vår resa :D jag har tagit typ 400 kort haha + ett antal KNASIGA filmer. så håll utkik här då jag inte kommer lägga upp allt på samma gång - kommer ta mig 1000 år :P


på väg mot London! flummar på planet haha

nejmen vi mår bra!

shopping @ Primark e jätteviktigt!

älskling :D happyfaaace

chillilering av en öl på en tvärgata till Bond Street

puffyyy chillar vin!

DJ's inne på Niketown! LJUVLIGT ♥ fet dubstep!

parteytime! haha i taxin på väg till Sound - dyllt ut!

hoooraatatataa! åka tunnelbana kan också va kul haha.

dagsfylla!

skål!

tjoooff

parteygiiiirls! om vi fick många ragg? tja, en del kanske.. HAHA

Stef chillar fiffääään! hahaaa

chillilei i paaaarkkeeeeennnn

mini-paket! :D

åhhh SAKNAR DIG REDAN ÄLSKLING! :(♥

imorgon fortsätter jag med att berätta lite vad vi gjort i London samt lägga upp lite bilder, nu blir det att lägga sig ner i sängen då ögonen strax faller ihop. imorgon blir det jobb igen :) tjoff!






peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0