with.every.kiss.n.every.hug..

..u.made.me.fall.in.love

weird. jag får ofta höra att jag lätt kan vara känslokall o liksom "inte bry mig", men det gäller ofta en situation där någon sårat mig så mycket att jag fryser till is med alla känslor eller en situation där någon varit respektlös mot mig o jag helt enkelt känner att personen i fråga inte är värd min tid. det enda jag kräver av människor omkring mig är ärlighet o respekt. kan jag inte ens få det så finns det ingen anledning från min sida att ägna tid o kraft åt idioter..

en annan sak som folk ofta misstar mig med, det är ute på krogen o ifall jag inte hälsar. det är inte för att jag är sur, arg, oartig eller dum i huvvet. jag e ofta i min egen värld när ja hör musik o vill dansa & har sällan glasögon på mig ute (ja, ja ska skaffa linser haha) men det är så himla många som tar illa upp för att jag inte hälsar, går rakt förbi eller ger en bitch blick - jag försöker bara se! haha det är sant. jag är halvt blind, inte elak! så, nu vet alla det! :)




shit, jag är helt fast i den här låten.. kan inte sluta lyssna?




peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0