what.a.weekend

herremingud! nu e det som såhär att denna helgen har varit totalknas haha. det började med mys i fredags hos Nanna efter vi va klara på salongen, därefter åkte vi in till Linné för att traska omkring - då blev vi indragna på La Sombrita o blev bjudna på lite frozen margarita + öl osv utav några dudes haha. slutade med en fylla o totaldäckning hos mig :)
i lördags låg vi döda som små sillar o sedan kom Ilda för att joina oss, vi hann ha mys stund ett litet tag - därefter slänger sig Nanna rakt in i min cementvägg o håller på att dö så ambulansen fick komma o köra henne till akuten! jag o Ilda kom efter o sedan hade vi chillilei på sjukan hela natten haha. det e lite ironiskt såhär i efterhand, med tanke på att vi låg allihopa o tyckte synd om oss själva osen händer det liksom :P



efter jobbet idag åkte ja hem till Ilda där ja nu ligger raklång haha. har iaf fått i mig mat nu ikväll så lite piggare är jag ju, fann tom kraft att titta på Big Brother! haha Vanessa åkte precis ut - så jävla tråkigt! hon e fett kalaskul ju? svenska folket e mongo haha men men va ska man göra.. en sak dock som är sjuuukt rolig!!!! senaste gångerna ja tittat på BB så har ja ej haft glasögon, men en av de nya brudarna - Madelene haha shit ja hängde ju med henne ett tag? lärde känna henne genom Sofia då de träffats i turkiet eller nåt sånt.. hon verkar ju inte riktigt va sig själv i huset? :S men va vet ja, känner henne inte längre men sjukt kul hahaha hon har ju skapat en del skandal där inne :P







peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0