vic&julie.goes.greekish

ja o Julie va ute på romantisk middag igår, vi gick till Mykonos här i Linné o va sjukt jävla nöjda med det beslutet haha grekiskt, vem bangar liksom? så kommer vi in iaf, o ja ska fråga om det finns plats för 2 små gäddor kl halv 10 trots att vi ej bokat bord - VÄRLDENS sötaste kille står då där o ba jamen självklart! det leendet han gav ifrån sig o dom ögonen - jisses? haha ja ba Julie ja tror ja måste be om hans nr??? men det gjorde jag aldrig haha :P
vi käkade massa god mat, ja va nog mest nöjd med mitt val o stoppa i mig grillade auberginer & squashisar. fyfan va gott det vaaa! oså drack vi grekisk öl på det, mysigt som fan! självklart va ja o julie sist ut ifrån restaurangen hhaha så därefter blev det färd hem till mig o vi totaaaaldäcka i soffan båda två. helt slut :)







peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0