spruta.vs.shuuuz

för er som ej visste det va ja faktiskt helt själv igår på vårdcentralen o fick min allergispruta! ja skämtade lite lätt med sköterskan o ba, detta e första gången i mitt 23-åriga liv som jag är helt ensam utan någon när ja tar en spruta.. du vill inte hålla mig i handen? haha hon skrattade lite lätt o trodde ja skämtade men ja va allvarlig! :P dock höll hon mig inte i handen, men ja överlevde! halleluja. dock fick ja en rejäl dos så hon ba, benet kan domna av lite nu o nerverna kan klämma eftersom det är så många milliliter ja sprutar in. jaha tack för det sa ja o halta iväg ut därifrån haha :) TRASDOCKA!


jag ångrar så himla mycket att ja inte tog mer väl hand om mina fina Ed Hardy's :( dom e så jävla vackra, oså har ja typ totalförstört dom när ja gått i regn osv.. o nu finns dom inte kvar längre! e ju sjukt längesen ja köpte dom men ja e fortfarande LESSEN I ÖGAT! :(




peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0