OMG.what.a.weekend!

den här helgen har ju bara varit fööör underbar! haha.. det började i fredags med att ja o Nanna drack cider hos mig medans vi gjorde oss iordning, därefter blev de hook me Gaby, Jaque o 2 dudes från deras klass på Kellys! sedan bar det av mot Pustervik då vi skulle se Aloe Blacc! det va helt jävla amazing, ni som inte va där o älskar soul ni missade definitivt nåt!!! herremingud, underbara människa! hans band va helt fantastiskt det med - jag älskar musikaliska människor jaaaaa det gör jaag!
efter det stannade vi kvar på Pustervik o inväntade reggaeklubben då Governor Andy skulle spela med Hot This Year band, lovely! så det blev kalaspartey på alla barnen som anlände för att festa vidare med oss :D yayy!

i lördags vaknade vi upp hos L, herregud va ju fortfarande full? :P men efter lite perfect harmony på repeat så begav vi oss hemåt för att fixa iordning oss igen då Palle Kuling ringde o meddelade att de skedde festligheter senare på kvällen på Shelta! Puma & Kingsize hade nåt tjosan där, riktigt trevligt faktiskt! bästa eftermiddan/kvällen på typ aslänge.. riktigt njöt av sällskapet, omgivningen o hela stunden :) Shirkan från Safari Sound spelade nice musik hela kvällen så va de nån som såg en studsande mupp på andra lång igår kan ja garantera att de va mig ni såg hahahaha shit asså.. kunde verkligen inte stå still - men så är det när ja e lycklig :D goa vänner + öl + nice musik = total happiness!
anyways, det slutade väl omkring 9 då polisen dök upp hahaha då begav vi oss mot Julies place alla brudarna + grabbarna i släptåg! det slutade i mindre katastrof o vi begav oss in mot stan igen o tanken var RioRio men hamnade på BK o kolla klockan så va den bara 23.30!!!! hahaha ja tänkte omg skämt :P efter de flumma vi omkring i stan o vid järntorget sedan blev det hem till Ilda för matlagning samt totaldäckning :D mys!


mina fina ladies! julie kunde ju inte va me eftersom hon tog kortet :/

dock finns flera hahahahaa frågan är bara om man vill se dom? :P ska laga mat nu till mig, Ilda o Azra - sedan snoka reda på Kingsize hemsida efter korten dom tog på oss igår hahaha jag dör! återkommer later peoples! :)

ps. tack för din mysiga kommentar igår Vic, du gjorde min kväll! :)




peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0