i'm.crazy.but.u.like.it

alltså.. varför ska ja alltid vakna så tidigt för? mitt stora issue med att inte kunna somna om är tillbaka igen också, it sucks! det försvann ett tag haha så somna om va inga problem för mig men det går inte längre.. uppe med den jävla tuppen trots några knappa timmars sömn. e ju fan fortfarande full? haha yeye, så kan de gå :P

igår va helt kaos. helt kaos verkligen! :D vi hade grillchill hos Stef o käka massa gott osv. ÅRETS FÖRSTA GRILLNING :D jag åt självklart min smarriga laxjävel o de andra tryckte i sig gris o lamm haha. alkohol fick vi alla ner o när klockan blev tillräckligt så kicka vi in till röda sten o körde dyllt ut! haha.. dubstep asså. hatkärlek? det e ju fett nice men hur fan ska ja dansa? haha vi housa omkring som små idioter, folk måste trott vi va galna :D M satte på Damian Marley - it was written mitt i allt också, haha min hysteri på dansgolvet :D herregud, asså jag ÄLSKAR den dubstep versionen! big time! fastnade för 2 år sedan, är fortfarande helt hooked!

familjen! alla e inte samlade, men vi e bäst ändå hihi. lovely life!
ja ser ut som Jonny Bravo? HAHA humor! Carro e bara sådär sockersöt ♥ lillasysteeer!

de va ju för övrigt jättekul o vakna upp kl 9 med Emiliano på högsta volym hahaha hade råkat sätta spotify listan på repeat inatt med perfect harmony så när ja fick upp ögat så bara kommer det ljuvlig musik liksom! LOVELY :D folk säger ja måste in på rehab, men perfect harmony riddim är faktiskt så jävla bra! ♥ haha jag ljuger inte!!!




peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0